کد خبر: ۹۲۹۲۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹

عکس| عجیب اما واقعی؛ سراتو ۲۰۲۵ ارزان‌تر از سراتو مونتاژ سایپا!

کیا قیمت یکی از ارزان‌ترین خودرو‌های خط تولید خود، یعنی سدان K ۴ (جایگزین سراتو/فورته) را اعلام کرد.
عکس| عجیب اما واقعی؛ سراتو ۲۰۲۵ ارزان‌تر از سراتو مونتاژ سایپا!
آفتاب‌‌نیوز :

بنا بر اعلام اخیر کیا، قیمت جایگزین سراتو/فورته به نام K ۴ مدل ۲۰۲۵ از ۲۳۱۴۵ دلار (یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان) شروع خواهد شد. با این قیمت، شما یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر خطی تنفس طبیعی با ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتون متر گشتاور دریافت می‌کنید. این نیرو از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو فرستاده می‌شود.

تریم پایه LX دارای امکاناتی مانند اپل کارپلی و اندروید اتو، همراه با مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک‌راننده مانند دستیار کمکی حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی است. امکانات دیگر K ۴ عبارت‌اند از صفحه‌نمایش دوتایی متصل به یکدیگر، سیستم صوتی هارمن کاردن، صندلی‌های دارای گرم‌کن و تهویه و سانروف.

تریم GT-Line با قیمت ۲۶۳۴۵ دلاری (یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان) ظاهری منحصربه‌فرد در جلو و عقب به همراه رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی را به شما ارائه می‌دهد.

GT-Line توربو همه چیز را یک قدم جلوتر می‌برد و موتور پایه را با یک موتور ۱٫۶ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۴ نیوتون متری جایگزین می‌کند.

مدل پایه K ۴ قرار است در سپتامبر ۲۰۲۴ وارد نمایندگی‌ها شود. GT-Line یک ماه بعد و به دنبال آن مدل توربو در اوایل سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد.

عکس| عجیب اما واقعی؛ سراتو ۲۰۲۵ ارزان‌تر از سراتو مونتاژ سایپا!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین